איך לבצע בדיקות על האזור בו רוצים לקנות נכס להשקעה בפורטוגל?

איך לבצע בדיקות על האזור בו רוצים לקנות נכס להשקעה בפורטוגל?

Beautiful,Villa,With,A,Healthy,Garden,And,A,Refresh,Water

החלום בדמות רכישה של נכס להשקעה הוא חלום משותף לרבבות ישראלים שרוצים ליצור מינוף של הכספים הנזילים. יחד עם זאת, בשביל ליצור השקעה כספית משתלמת שתניב גם אופציה להשקעה עתידית נוספת, נדרש לבצע בדיקות על האזו רבו רוצים לקנות נכס, מתוך מטרה להוביל ליצירה של השקעה חכמה בפורטוגל. להלן מספר פרמטרים שיסייעו לכם להגיע להחלטה:

בדיקת דמי השכירות הממוצעים באזור

דמי השכירות של הנכס הם פרמטר חשוב מאוד כאשר בוחנים רכישה של נכס להשקעה בפורטוגל, מאחר ודמי השכירות יקבעו בסופו של דבר את התשואה הקבועה אותה תקבלו כתוצאה מביצוע ההשקעה. מחירי השכירות הממוצעים בפורטוגל מבדיקה שערכנו עולה כי דמי השכירות בפורטוגל נעים בין 500-2,500 יורו בערים המרכזיות ליסבון כמו גם פורטו. כאשר בוחנים את דמי השכירות צריך לבדוק לא רק את המחיר הממוצע של הדירה, אלא גם המחירים של דירות סמוכות וכן של דירות דומות בשכונה דרך אתרים רשמיים שמאפשרים לבצע השוואה בין דמי השכירות לאורך השנים.

מעקב אחר עסקאות דומות

בדיקה של עסקאות דומות שבוצעו בשנים האחרונות יכולה לספק לכם תמונה טובה לגבי כדאיות העסקה. אם אתם מבחינים למשל כי עסקאות דומות בוצעו בסכומים גבוהים יותר, מדובר בהזדמנות מצוינת בעבורכם להיכנס לשוק ובהתאם לכך לנצל את עליית המחירים שחווה פורטוגל לטובת יצירה של תמהיל רכישה אטרקטיבי. כיום ניתן לבצע את הבדיקה במהירות באמצעות חברה מקצועית המתמחה בתחום, כל זאת מתוך מטרה לוודא כי הסכום אותו תידרשו לשלם תואם את תמהיל השוק הנוכחי.

אופי השכונה ולימוד האוכלוסייה

לאופי השכונה יש חשיבות עצומה בקבלת החלטות, מאחר ושכונה בציון סוציו-אקונומי נמוך אומנם יכולה להיות משתלמת מבחינת ההון העצמי אך בעייתית מבחינת השכרת הנכס. על כן, בדקו את אופי השכונה דרך פרמטרים כמו בתי ספר, מבני ציבור וקהילה וכן דירוג השכונה ע"י התושבים. כיצד תעשו זאת? דרך סיור פרטני בשכונה וכן מחקר ברשת האינטרנט. בנוסף, חברה מובילה בתחומה תדע לספק לכם את כל המידע, עוד בשלבים הראשונים של איתור הנכס.

פייסבוק
טוויטר
לינקדאין
וואטסאפ
אימייל

טיפים נוספים​