fbpx

לקנות בניינים בפורטוגל – איפה כדאי?

לקנות בניינים בפורטוגל – איפה כדאי?

shutterstock_365359853

קיבלתם כסף בירושה, נפתחה לכם תוכנית חיסכון או פשוט חסכתם מספיק כסף כדי להיכנס לעולם של ההשקעות הגדולות? הגעתם בדיוק בזמן. לאחרונה נפתחה הזדמנות מדהימה עבור השקעות נדל"ן בפורטוגל. כן, המדינה היפהפייה והמתויירת הזו אוחזת עדיין בנכסים שעלות קנייתם נמוכה למדי ביחס לארץ, ויכולת ההשכרה שלהם לתיירים הרבים – גבוהה. אז איפה בדיוק, ואיך עושים את זה? הכל בכתבה שלפניכם.

שיטת האייר בי אנד בי – מתנה למשקיעים

לפני שנדבר על מיקומים, בואו נדבר שנייה על שיטת התיירות החדשה, שכובשת כל פינה ומהווה איום של ממש על בתי המלון, אך מבורכת עבור משקיעי הנדל"ן: ההתארחות בדירות ולא בבתי מלון. בכל העולם (גם בארץ, אגב), תיירים רבים מעדיפים לחסוך משמעותית בסעיף הלינה שלהם, ובמקום להזמין חדר בבית מלון, הם מזמינים דירה בעיר שאליה הם באים. הסידור הזה מושלם לכולם: משפחות עם שלושה ילדים לא צריכות לשלם עבור שני חדרים במלון, אלא יכולה לשכור דירה עם כמה חדרי שינה, וכך ליהנות גם מפרטיות, גם מנוחות וגם ממחיר זול משמעותית. בערים הגדולות, המיקום של הדירות שווה יותר כמעט תמיד, קרוב לכל מקום ובמיוחד לתחבורה הציבורית. בנוסף, בהרבה דירות יש כל מה שצריך לשגרת יום של משפחה נופשת: מקרר, תנור, מיקרו, מדיח כלים ואפילו מכונת קפה, מה שמאפשר למשפחה לקנות כמה דברים בסופרמרקט הקרוב, ולהכין לפחות חלק מהארוחות בדירה, במקום לאכול בחוץ. חיסכון משמעותי וגם יתרון בריאותי (הימנעות ממסעדות מזון מהיר, למשל). עבור משקיעי הנדל"ן, אין בשורה טובה יותר: רכישה של דירה במחיר אטרקטיבי, והשכרתה לאחד ממיליוני המשפחות שמגיעות לתייר במקום, היא כר פורה לרווחים עצומים. 

ליסבון – אחת הערים הכי מדליקות באירופה

ליסבון היא אחת הערים הכי תוססות, יפות וחשובות באירופה כרגע.  עם מספר הולך וגדל של תיירים, שמחפשים דיל טוב ללינה קרובה למרכז. ליסבון מציעה מרכזי בילוי וקניות חדשניים, לצד טירות עתיקות ומנזרים מימי הביניים. אשים שמגיעים לטייל בפורטוגל כמעט תמיד יגיע גם אל ליסבון, בין היתר בזכות השילוב של ישן וחדש שמדבר לכל הגילאים.  

פורטו – שילוב של הרים ומקורות מים. 

תיירים אוהבים מאד גם את פורטו המהממת, העיר השנייה בגודלה בפורטוגל. פורטו ממוקמת על גדת האוקיינוס, והיא מעניקה שילוב נדיר של טבע פראי, הרים ואגמים כחולים. גם בפורטו תמצאו שלל אטרקציות, מנזרים ובילויים צעירים ותוססים. אגב, זאת העיר שממנה מגיע יין הפורט המפורסם, ותיירים בהחלט אוהבים ללגום שם יין פורט מקומי משובח. רכישה של נדל"ן בפורטוגל מתמקד לרוב (אבל לא רק) בשתי הערים האלה, בגלל ריכוז התיירים הגבוה, שמבטיח ביקוש קבוע לדירות להשכרה. 

בנייני מגורים בפורטוגל

אם אתם חושבים שרק משקיעים "כבדים" ומנוסים מתעניינים בקנייה של נדל"ן בחו"ל, חשבו שנית. המחירים של הנדל"ן כה אטרקטיביים, והתשואה כל כך יפה, שגם אנשים פרטיים נשאבים לתחום זה, שמאפשר רכישה של דירות במחיר נמוך, השכרתן לארוך כמה שנים במחירים גבוהים, ומכירת הנכס ברווח נאה למדי. בפורטוגל בכלל אבל בליסבון ובפורטו בפרט, אפשר למצוא מספר רב של בנייני מגורים, בהם כל הדירות שייכות לאותו משקיע, וכולן להשכרה, בין אם לטווח ארוך ובין אם לטווח קצר. 

איך מתחילים להבין בהשקעות בחו"ל?

אתם לא צריכים לעשות את זה לבד, ולמעשה אם תנחשו או תהמרו איפה לקנות נכס, אתם עלולים לעשות טעויות שיעלו לכם הרבה כסף. חברת פורטוגל- ישראל מתמחה כבר עשר שנים באיתור נכסים עבור ישראלים, ותשמח לעזור גם לך.

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב google
גוגל+
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
אימייל

טיפים נוספים​