fbpx

לקנות שטח אדמה בפורטוגל

לקנות שטח אדמה בפורטוגל

משבר הנדל

מחפשים אחר השקעות נדל"ן מחוץ לישראל? זה הזמן לדעת הכול על שוק השקעות הנדל"ן בפורטוגל.

השקעות נדל"ן בחו"ל הפכו במהלך השנים האחרונות לאחד מאפיקי ההשקעות הפופולאריים ביותר המשקיע הישראלי, כאשר אחת למספר שנים, ציבור משקיעי הנדל"ן מישראל, "מגלים" יעד חדש ואטרקטיבי להשקעות נדל"ן מעבר לים. זה התחיל בהשקעות נדל"ן ברחבי ארצות הברית לאחר המשבר בשוק המשכנתאות האמריקני בשנת 2008 והמשיך בהשקעות נדל"ן בברלין ובערים נוספות ברחבי אירופה. בשנתיים האחרונות, פורטוגל מסתמנת כיעד ההשקעות הבא של ציבור משקיעי הנדל"ן מישראל, כאשר השקעות נדל"ן בפורטוגל מתייחסות בין היתר גם לרכישת דירות מגורים בערים הגדולות במידה וגם לרכישת קרקעות ושטחי אדמה. 

למה דווקא פורטוגל? 

בדומה ליתר מדינות האיחוד האירופי, פורטוגל נדרשה להתמודד עם משבר כלכלי עמוק בתחילת העשור הנוכחי אשר הוביל בין היתר להורדה משמעותית במחירי הנדל"ן על כל סוגיו בכל רחבי המדינה. על אף התאוששותה של המדינה בשנתיים האחרונות מהמשבר הכלכלי והעלייה המתמדת במחירי הדיור בעיקר במרכזי הערים הגדולות דוגמת: פורטו וליסבון הבירה, ניתן למצוא כיום מגוון רחב של נכסים להשקעה במחירים אטרקטיביים במיוחד. נכסים אלו כוללים בין היתר שטחי אדמה לגביהם קיימים ביקושים של יותר ויותר קהילות מכל רחבי אירופה הבוחרות להתיישב בפורטוגל. 

סיבה נוספת להפיכתה של פורטוגל ליעד השקעות מועדף על המשקיע הישראלי, טמונה בעובדה שבמהלך השנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים מימשו את זכותם להוצאת אזרחות פורטוגלית המקנה יתרונות משמעותיים ורבים בביצוע עסקאות נדל"ן. 

כמו כן, חשוב לציין שפורטוגל נחשבת לאחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר בעולם, כאשר למעלה מ-20 מיליון תיירים מבקרים בשטחי המדינה מדי שנה. בין יתר הערים התיירותיות ביותר בפורטוגל ניתן למצוא את ליסבון הבירה ופורטו העיר השנייה בגודלה במדינה, וזאת לצד ערי תיירות נוספות כגון: אמרנטה, אבורה, בארגה ו-פארו. 

השקעות נדל"ן בפורטוגל 

בכל הנוגע למחירי הנדל"ן למגורים, ליסבון הבירה היא העיר היקרה ביותר ברחבי פורטוגל, כאשר המחיר הממוצע לרכישת דירת מגורים יד שנייה בליסבון (בגודל של כ-90 מ"ר) הינו כ- 300 אלף אירו. דירות חדשות הממוקמות באזורים המרכזיים בליסבון מוצעות למכירה במחיר ממוצע של כ-500 אלף אירו. בעיר פורטו, ניתן לרכוש נכס למגורים בעלות ממוצעת של החל מ-200 אלף אירו, כאשר מחיריהן של דירות למגורים בערים שונות ברחבי פורטוגל (שאינן פורטו או ליסבון) הינו נמוך יותר בצורה משמעותית. 

יחד עם זאת, חשוב לציין שהשקעות נדל"ן אטרקטיביות בפורטוגל, אינן מתייחסות בהכרח לרכישת דירות למגורים במרכזי הערים אלא דווקא ברכישת שטחי אדמה וקרקעות. חלק חשוב מכלכלתה של פורטוגל מבוסס על גידולי חקלאות, ולכן, בכל רחבי המדינה ניתן למצוא היקפים גדולים של שטחים חקלאיים וקרקעות הידועות בשם : בתי חווה. רכישת שטח אדמה בפורטוגל תאפשר לכם בין היתר לרכוש שטח בגודל של מספר דונמים (בין 9 ל-15 דונם) הכולל בתוכו בית חווה, וכל זאת במחיר ממוצע של החל מ-30,000 עד 80,000 אירו. ככל שגודל השטח גדל, כך המחיר עולה, אך יחד עם זאת מדובר בשטחי אדמה עצומים במחירים קטנים בהשוואה לרכישת חצי דונם בישראל. 

אנחנו בחברת פורטוגל ישראל עוסקים ומתמחים במתן פתרונות שירות למשקיעי נדל"ן ישראלים המעוניינים לרכוש נכס למגורים או שטחי אדמה בפורטוגל. השירות המוצע על ידינו כולל: איתור נכס אופציונאלי, ניהול הליכי המשא ומתן אל מול בעלי הנכס, ליווי נדל"ני לאורך כל שלבי ביצוע העסקה ורישום שטח האדמה על שמכם בטאבו. לפרטים נוספים בנושא, לחצו כאן וצרו איתנו קשר.

עוד מידע על נדל"ן בליסבון? כנסו>>> השקעות נדל"ן בליסבון

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב google
גוגל+
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
אימייל

טיפים נוספים​